Cookie je malý datový soubor umístěný ve vašem prohlížeči v zařízení (počítači, chytrém telefonu či tabletu), na kterém si stránky prohlížíte. Jeho úkolem je pomoci prohlíženým stránkám správně fungovat a zobrazovat správný obsah. Stránky si pamatují vaše prohlížení a fungují tak, aby se nemusely vaše preference nahrávat znovu. Díky tomu je pro vás užívání stránek mnohem přívětivější.
Malotraktor YANMAR KE - 200
Cena dohodou
MALOTRAKTOR FERRARI THOR L80 / K105 RS TIER 3B
Cena dohodou
MALOTRAKTOR FERRARI THOR L80 / K105 AR TIER 3B
Cena dohodou
THOR V80 AR MONO | |
KOHLER, 4 válce, turbo Diesel, 55,4 KW / 75,3 HP | |
pozice řízení ve směru vpřed | |
THOR L80 AR REVERZ | |
KOHLER, 4 válce, turbo Diesel, 55,4 KW / 75,3 HP | |
otočná řídící pozice na silent-blocích | |
dvojité pedály | |
THOR K105 AR MONO TIER 3B | |
4 válce, turbo Diesel KUBOTA, 72,1 KW / 98 HP | |
pozice řízení ve směru vpřed | |
THOR K105 AR REVERZ TIER 3B | |
4 válce, turbo Diesel KUBOTA, 72,1 KW / 98 HP | |
otočná řídící pozice na silent-blocích | |
dvojité pedály |
Kategorie: Malotraktory FERRARI
Popis
STANDARDNÍ VÝBAVA | |
> kloubový traktor | |
> L80: motor turbo-diesel KOHLER KDI 2504 TCR s přímým vstřikováním, vodou chlazený | |
> K105: motor diesel turbo KUBOTA V3800 CR-T-E4B s přímým vstřikováním, vodou chlazený | |
> synchronizovaná převodovka: 16 rychlostí vpřed + 16 rychlosti vzad | |
> zadní vývodový hřídel 540/540E ot/min., synchronizovaný s převodovkou elektrohydraulicky ovládanou | |
> vícekotoučová mokrá spojka PTO elektrohydraulicky ovládaná s brzdou v neutrální pozici | |
> vícekotoučová spojka v olejové lázni | |
> pohon všech kol | |
> uzávěrka zadního a předního diferenciálu elektrohydraulicky ovládaná | |
> vícekotoučové brzdy v olejové lázni | |
> parkovací brzda činná spolu se zadními provozními brzdami | |
> hydrostatické řízení s nastavitelným volantem (dva hydraulické válce) | |
> nastavitelný volant | |
> zdvojené čerpadlo, řízení pracující nezávisle na hydraulickém systému | |
> výkony čerpadel 30 + 33 l/min | |
> zadní hydraulická ramena s tříbodovým závěsem kat. I,II | |
> zdvih zadní hydrauliky 2.300 kg | |
> jednočinný hydraulický okruh a dva dvojčinné hydraulické okruhy s pozicí páky pro volný přepad oleje | |
> mechanický zámek hydrauliky | |
> ochrana olejového filtru | |
> čelní a zadní závěs | |
> elektrický systém 12V s bezpečnostním vypínačem, zásuvkou, osvětlením, brzdovými a směrovými světly | |
> příprava pro maják | |
> bezpečnostní zařízení zabraňující nepředvídanému spuštění motoru | |
> přístrojový panel: hodiny, tachometr, otáčkoměr, teploměr, kontrolka tlaku oleje, světelné a zvukové výstražné znamení | |
> odpružené stavitelné sedadlo s bezpečnostními pásy | |
> sklopný ochranný rám | |
> K105: filtr pevných částic | |
> kola: 250/80-18 s nastavitelným ráfkem | |
> maximální rychlost 40 Km/h | |
> rozměry: délka 3605 mm, šířka 1125-1707 mm | |
> hmotnost: 1960 kg | |
VOLITELNÁ VÝBAVA | |
PNEU A RÁFKY (příplatková cena za celou sadu k standardnímu obutí) | |
kola 11.5/80 – 15.3, pevný ráfek | |
kola 280/70 – 18, nastavitelný ráfek | |
kola 320/65 – 18, nastavitelný ráfek | |
kola 9.50-20 (250/85-20), nastavitelný ráfek | |
kola 300/70 – 20, nastavitelný ráfek | |
kola 340/65 – 20, nastavitelný ráfek | |
kola Terra-Tyre 31×15.50 – 15 XTC, pevný ráfek | |
kola Terra-Tyre 31×15.50 – 15 STG, pevný ráfek | |
HYDRAULIKA | |
Vnější hydraulické okruhy pro ramena (standard) | |
1 jednočinný, 1 dvojčinný okruh s pozicí páky pro volný návrat oleje, 1 dvojčinný s plovoucí polohou |
|
3 dvojčinné okruhy (na přání jeden HO s volným návratem oleje) | |
Vnější hydraulické okruhy pro ramena s polohovou a silou regulací | |
1 jednočinný, 1 dvojčinný ok. s pozicí páky pro volný návrat oleje | |
1 dvojčinný a 1 dvojčinný s plovoucí polohou | |
KABINA TORINCAB2 (CENA VČETNĚ MONTÁŽE) | |
kabina TORINCAB COMFORT kabina na silentblocích, topení a ventilace, otevíratelné přední a boční okna na miroventilaci, zadní okno do vodorovné pozice, přední stěrač s ostřikovačem |
|
kabina TORINCAB SUPER COMFORT navíc ke kabině COMFORT: střešní okno, vnitřní zrcátko, 4 přední světla |
|
kabina TORINCAB TOP navíc ke kabině COMFORT: brzdové světlo na kabině, zpětná pracovní světla, sluneční clony |
|
klimatizace | |
příplatek pro THOR REVERZ (zadní stěrač + nádržka) | |
aktivní uhlíkový filtr | |
DOPLŇKOVÁ VÝBAVA | |
tříbodový závěs s rychloupínáním kategorie 1 a 2 + ramena stavitelná do délky a háky typu „ L“ stavitelné do šířky |
|
zadní naklápěcí závěs | |
zadní naklápěcí závěs výškově stavitelný, typ EC (Slider) | |
zadní naklápěcí závěs typ CUNA (Slider) | |
hydraulicky ovládaný 3. bod a výškově stavitelné pravé rameno | |
odpružená sedačka Bostrom | |
hydraulická ramena s polohovou a silovou regulací (dávány s 2 dvojčinnými hydr. ok. 1 s pozicí páky pro volný návr. oleje – místo standardně dodávaných hydraulických okruhů) | |
PŘÍSLUŠENSTVÍ | |
čelní hydraulická ramena (2 hydraulické okruhy, zdvih 800 kg) | |
zesílené čerpadlo na 49l/min | |
maják (pro traktory bez kabiny) | |
přední závaží o hmotnosti 120 kg, namontované na bočních starnách motoru (nemožné při osazení traktoru přeními rameny) | |
přední nárazník (nemožný při osazení traktoru přeními rameny) | |
závaží do kol 18“ nebo 20″ kus 50 kg (cena za pár) |
Odeslat poptávku
Poptávka po produktu
MALOTRAKTOR FERRARI THOR L80 / K105 AR TIER 3B
Švermova 1373,
413 01 Roudnice nad Labem
+420 725 311 820
+420 775 155 849
info@zvagro.cz